6 תשובות
זאת רק את
רק את
נראה לי שזה רק צירוף מקרים
גם לי זה קורה
אולי כשאת כותבת מאנונימי את מרגישה יותר בנוח להגיד את הדעה שלך ואז את מסבירה את
עצמך יותר טוב או משהו בסגנון?
עצמך יותר טוב או משהו בסגנון?
אומיגאד קורה לי גם חח
באותו הנושא: