7 תשובות
שואל השאלה:
כתבו לו את זה כבר
כתבו לו את זה כבר
אנונימית
בוא נשתה תה עם נענע
כן יש לי מכנסי חלל
(אבל זה לא מקורי)
כן יש לי מכנסי חלל
(אבל זה לא מקורי)
לא הייתי לבד. יש לי נצי נצ.
רביד כפרה שלי הריני מקבלת על עצמי להגיע לכל ההופעות שלך (את יכולה בלי ועם הכפרה,זה די מוזר אבל יש לו שיר כזה אז זה מגניב)
שואל השאלה:
אהבתי תודה
אהבתי תודה
אנונימית
בכיףף
תעשה לי טיול מאורגן
באותו הנושא: