8 תשובות
חרא של בנאדם...
מתנהגת כמו זונה.
מתנהגת כמו זונה.
ועצוב שמישהו מתייחס לאידאולוגיה שלכם, אז הוא נקרא "בנאדם טוב ".,
זה שהיא טבעונית ומרחמת על בעלי חיים (וכל הכבוד לה! הלוואי על הרבה אנשים) לא משנה את העובדה שהיא עדיין נוהגת לצלם את עצמה חשופה ולתת לגברים לחגוג על התמונות שלה. יש לה אולי לב רחב אבל שכל.. חסר קצת
לדעתי זה ממש יפה, ויכול להיות שהיא השתנתה אבל בתכלס... זה לא כל כך מעניינן, אם היא רוצה להתנהג ולהתלבש כמו שהיא מתלבשת, שתהנה, לרוויה, בתיאבון. אשמתה שכל גבר מגיל 5 עד גיל 120 מרייר לה על הציצי...
דעתי עליה נהייתה ממש טיפה יותר חיובית, כי היא קצת קידמה כמה דברים חיוביים בעבר, ואני גם יודע שהיא עושה את זה הרבה בשביל תשומת הלב והפרסום.
דעתי על חן טל כמו שהייתה גועלית נשארה גועלית.
ועוד יותר מחריד אותי, למה את תמיד חוזרת לסטיפס, את לא מבינה שאת לא רצויה כאן והטבעונות שלך עוד יותר לא רצויה כאן?
ועוד יותר מחריד אותי, למה את תמיד חוזרת לסטיפס, את לא מבינה שאת לא רצויה כאן והטבעונות שלך עוד יותר לא רצויה כאן?
שואל השאלה:
1. כי אני אוהבת להיות פה (להעביר תזמן, לענות על שאלות, לדבר עם אנשים שאני אוהבת מפה)
2. להציג את האמת לגבי הטבעונים, לעזור לאנשים לעבור לטבעונות
3. לא כזה אכפת לי מה חושבים לול
1. כי אני אוהבת להיות פה (להעביר תזמן, לענות על שאלות, לדבר עם אנשים שאני אוהבת מפה)
2. להציג את האמת לגבי הטבעונים, לעזור לאנשים לעבור לטבעונות
3. לא כזה אכפת לי מה חושבים לול
רק עברנו את כיפור? לשון הרע לכל דבר, אני לא יפרט לך מה החומרה של זה (לשון הרע זה בין העברות החמורות אם לא ההכי חמורה בתורה) וזה פוגע בהכל, במזל, בכסף, בחברים ובמזל.. ולא בקטע להפחיד מישהו פה, הדברים ידועים, יאלה לא מאוחר לעשות תשובה..
לשאלות הארות תמיד כאן!
לשאלות הארות תמיד כאן!
באותו הנושא: