6 תשובות
את צריכה להתפדח יותר מבורא עולם מאשר שאת מתפדחת מאנשים שאת לא צמה...
וכן, זה מוזר.
שנה שעברה 87% מהאוכלוסייה היהודית צם.
וכן, זה מוזר.
שנה שעברה 87% מהאוכלוסייה היהודית צם.
את לא חייבת לצום גם אני לא צם ההפך זה היום שבוא אוכלים ועושים הכי הרבה רעש כמחאה
אני לא צמה. אני אתאיסטית ואני ממש לא מתביישת בזה. זה לא מוזר בכלל
לא
מה פתאום זה ממש לא מוזר אני גם לא צמה
לא, הרבה לא צמים.
באותו הנושא: