4 תשובות
תצאי כשיהיה נעים כזה וביום השני עדיף שלא תצאי..
אם את רוצה לצאת תצאי רק בערב כשחשוך כי שמש גורמת לצמא..
בדרך כלל קר בלילה. אני זוכרת מפעם שעברה שיצאתי..
מקסימום תראי באותו יום אם את יכולה לצאת, אם לא אז את לא חייבת
מקסימום תראי באותו יום אם את יכולה לצאת, אם לא אז את לא חייבת
הולך להיות שרב כבד לא מומלץ לצאת מהבית
באותו הנושא: