7 תשובות
ביצה, מלח, פלפל ופירורי לחם
אנונימית
את חותכת את החזה עוף לרצועות, שמה בקערה ביצה את מערבבת את הביצה טובלת את החזה עוף משני הצדדים ואז טובלת בפירורי לחם בשני הצדדים את יכולה להוסיף גם סומסום זה טעים ביחד,
ואת חוזרת על אותה פעולה על כל שניצל
ואת חוזרת על אותה פעולה על כל שניצל
שואל השאלה:
לשים רק פירורי לחם? לא צריך גם תבלינים?
לשים רק פירורי לחם? לא צריך גם תבלינים?
אנונימית
את יכולה להוסיף קצת מלח, סומסום, ופפריקה, פלפל לבחירתך,
אני אישית שמה רק סומסום ומלח
אני אישית שמה רק סומסום ומלח
שמים פירורי לחם אחרי שטבלת את החזה עוף בתערובת של הביצה עם התבלינים
ביצה, מלח, חומץ (בשביל הקריספיות), מיונז וחוואיג' של מרק. נשמע רעע אבל זה טעים.
את יכול. ה גם להוסיף צ'ילי מתוק זה יוצא ממש טוב *~*
באותו הנושא: