3 תשובות
למה את לא עושה את השיעורים שלך בעצמך? אני ספרתי כבר שלוש שאלות כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
אולי כי אני צריכה להתכונן למבחן ואני צריכה להיות בטוחה בתשובות! ואם אני יודעת שיש אנשים שמוכנים לעזור, אז למה לא לשאול?!
אנונימית
באותו הנושא: