3 תשובות
למה את לא עושה את השיעורים שלך בעצמך? אני ספרתי כבר שלוש שאלות כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
אולי כי אני צריכה להתכונן למבחן ואני צריכה להיות בטוחה בתשובות! ואם אני יודעת שיש אנשים שמוכנים לעזור, אז למה לא לשאול?!
אולי כי אני צריכה להתכונן למבחן ואני צריכה להיות בטוחה בתשובות! ואם אני יודעת שיש אנשים שמוכנים לעזור, אז למה לא לשאול?!
אנונימית
באותו הנושא: