5 תשובות
תלוי בסוג האימונים. אבל כעיקרון אחרי אימון...
פחות מומלץ אם את בחורה, יש המון מקורות חלבון אחרים.
פעמיים ביום מקווה שעזרתי
זה תלוי לפי התוכנית אימונים.
בד''כ פעם בבוקר ופעם אחרי האימון, המטרה של השייק חלבונים זה שהגוף יקבל את המנת חלבונים שהגוף זקוק.
אחרי כל אימון
פעם ביום-יומיים