7 תשובות
como estas/hola/מה קורה/ ממצב
Aro
מה קורה?
como stas
ממשחקים הבנתי שhola זה שלום... אבל בתוכניות תמיד הבנתי שזה ביי.. אז תעני גם hola
אנונימית
מה קורה?
como stas? xdxd
באותו הנושא: