4 תשובות
רוב הפגיעות הם מלפנים. בכלי רכב לא תקינים או ישנים יש כריות אויר שמופעלות בזמן תאונה. כריות אלו מתפוצצות ועלולות לפגוע בילדים ותינוקות.
בכלי רכב חדשים אמנם יש חיישנים מתחת לכסא שאמורות למנוע את התפוצצות הכרית במקרה שאין משקל רב על הכסא אבל הכי בטוח להושיב אותם מאחור.
ואם אנחנו כבר מדברים על בטחון הילדים אז בחלק גדול של כלי רכב היברידים. (חצי חשמליים) המצברים ממוקמים דווקא מתחת לכסאות האחוריים ומהווים סכנת קרינה לילדים.
אז עכשיו תחליטי מה מסוכן למי ואיפה.
בכלי רכב חדשים אמנם יש חיישנים מתחת לכסא שאמורות למנוע את התפוצצות הכרית במקרה שאין משקל רב על הכסא אבל הכי בטוח להושיב אותם מאחור.
ואם אנחנו כבר מדברים על בטחון הילדים אז בחלק גדול של כלי רכב היברידים. (חצי חשמליים) המצברים ממוקמים דווקא מתחת לכסאות האחוריים ומהווים סכנת קרינה לילדים.
אז עכשיו תחליטי מה מסוכן למי ואיפה.
ברכבים של היום יש פח חזית שמתרסק כדי לקבל את המכה ולמנוע את החבטה בנוסעים מקדימה, מאחורה זה שונה מקדימה, הפגוש האחורי סופג את המכה ויש את התא מטען שמקבל את הריסוק ורוב הסיכויים שזה יגיע לכיוון המושב אחורי זה תלוי בעוצמת הפגיעה, יש חגורת בטיחות, חגורת מותניים כבר לא קיימת במכוניות חדשות יש חגורה שנשלפת מגג הרכב וזמינה כשהרכב בתפוצה מלאה, כיסא מסוג בוסטר או סרקל גם ביטחותע בעת בלימה, למרות שיצא לי לראות בעבודה רכב שעבר תאונה וכל הכיסא תינוק היה מרוסק מזל שלא היה שם תינוק, יש אפשרות לבטל כרית אוויר מקדימה כשיש כיסא תינוק, יש לך כריות בגג, במושבים מתחת לדשבורד וכמובן בהגה ובדשבורד שמונעים את החבטה... בקשר לשאלתך, יותר בטוח במיקרה של תאונה העוצמה מאחורה היא פחות קדימה.. הכל תלוי בעוצמת המכה.. גם זה יותר בטיחותית יש רכבים שיש בהם מראות כפולות כדי לראות את המצב של הילדים במושבים אחוריים.
אנונימי
יש מבחני ריסוק שתוכלי לראות
אנונימי
יותר בטוח מאחורה. מקדימה יש כרית אויר שיכולה לחנוק את הילד אם נפתחת
באותו הנושא: