8 תשובות
שואל השאלה:
מפגר..
אנונימי
להפסיק לראות סרטים
*תטריד
פשוט אל תחשוב על זה בכל מקרה יש 99.8% שרוחות ושדים לא קיימים
***
אנונימי
חח אל תדאג זה לא הולך לקרות ואני סבלתי מחרדות במשך שנים (עדין במאבק xd )
אני כל כך מבינה זה יעבור עם השנים ואז תבין שזה לא באמת יקרה לך
ותפסיק ליראות סרטים מפחידים כמו הדיבוק וכאלה כי זה עושה סיוטים לחודשים (מניסיון)
נראה לי שאתה יודע דברים שאחרים עדיין לא מבינים בהם. בכל מקרה אתה צריך ליצור לך כל מיני דברים שעוזרים לך. יש כזה דבר שנקרא טיהור - לוקחים כל מיני עשבים נגיד ענפים של טימין, מרווה ונענע ושמים אותם במחבת לוהטת יבשה (טפלון או ציפוי לא נדבק אחר) זה מוציא עשן. מכבים את האש ובעדינות מסתובבים עם העשן בבית ומבקשים שכל התחושות הרעות והאנרגיה השלילית בבית תצא מפה ותתחלף באוירה טובה וחיובית. זה עובד. פעם בחודש. ואתה רגוע ומבסוט (אמא שלי צרחה עלי שהסרחתי לה את הבית, אבל אז אמרה שהיא ישנה הרבה יותר טוב ושיש לה מצברוח, אז יומיים מסריחים זה לא נורא). פתח חלונות אחרי הטיהור. ותקפיד כמובן להסתובב רק עם אנשים שמפרגנים ומכבדים אותך. את השאר הרחק בנימוס
פשוט תקרא למגרש השדים, הוא כבר יעזור לך:)