3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא בצופים ואם אני לא בבית ספר איך אני יכולה להגיש בקשה למשלחת?
אני לא בצופים ואם אני לא בבית ספר איך אני יכולה להגיש בקשה למשלחת?
אנונימית
נראלי שגם בצופים יוצאים
אני חושבת שזה לא מחויב דרך בית הספר אבל אני לא יודעת אל תקחי את המילה שלי, דרך בית הספר זה יותר חוויתי את עם החברים שלך וזה, אבל שוב, אולי יש רק דרך הבצפר
אה וזה ממש לא מחויב למי שלומד בבית ספר זה בחירה אם לצאת או לא ולא כל אחד יכול לצאת
אה וזה ממש לא מחויב למי שלומד בבית ספר זה בחירה אם לצאת או לא ולא כל אחד יכול לצאת
באותו הנושא: