2 תשובות
יוצאים בד"כ כמה בתי ספר ביחד, אבל לא כל הארץ ביחד... ולא באותם תאריכים...
זה תלוי בבית הספר, עם מי הוא בוחר לצאת. אם זה רשת אז בדרך כלל יוצאים במשלחת עם עוד בתי ספר