5 תשובות
שלום, חשוב ליצור אוירה נינוחה ומקבלת. דבר איתה על נושאים, שמעניינים אותה. תתנהג טיבעי ונסה למצוא מכנה משותף איתה. זה יחבר בינכם. מתנה קטנה, תעזור לקרוב הלבבות.
אחרי נסיון של שנים בדייטים אוכל לשתף אותך בסוד קטן. נשים וגם גברים לא אוהבים דייטים. אווירה הרשמית יוצרת מתח וגורמת לאנשים להתנהג לא טבעי. עקב כך נוצרת תחושה שצריך לרצות את הצד השני, במחוות כמו בסרטים, לדבר על נושאים בעלי ערך מוסרי גבוה ולצחוק באופן מאולץ. כל הדברים האלה נחמדים בפני עצמם אבל כשאץה משלב אותם ביחד אתה מקבל כר פורה להתנהגות שקרית, ככה שכל אחד רוצה להראות רק את הצד הטוב ביותר שלו. עצה של מומחה, אל תצא לדייטים, תצא לבירה. אל תקח אותה לסרט, פשוט תלכו לראות את החדש של... בקיצור כל מפגש ביניכם צריכים להרגיש כאילו אתם בצוות מנסים להתגבר כנגד הנורמות המטופשות שספגתם מהחברה ועכשיו מביכות אתכם
מצטרפת לתשובה שמעלי... הסוד להצלחה בדייט זו תחושה נינוחה. כל נושא שיחה שהוא טבעי וזורם יכול לעשות את העבודה. בגלל ההתרגשות הרבה יותר קשה ליצור תחושה נינוחה סביב שולחן בבית קפה. תנסה לעשות משהו קליל שלא מחייב שקט או להחיות בכח שיחה. צא איתה למשחק באולינג למשל, המשחק יגרום לקרבה, אבל לא לקרבה מביכה...
תחביבים, תחומי עניין, אקטואליה...
הכרויות
דבר איתה עליה. שאל אותה מה היא אוהבת. תן לה לדבר על עצמה. תתרכז בה ותקשיב לה.
אל תחפור יותר מדי על עצמך.
זה סוד ההצלחה של כל דייט מוצלח.
נ. ב. אני לא הייתי מביא מתנה לדייט ראשון.
זה נראה מוגזם ומתאמץ להרשים...
תהיה מי שאתה.
ואם אתה חושש שהיא לא תאהב את מי שאתה אז בוא רגע לצד אני ילחש לך באוזן סוד חשוב..
אתה לא צריך להיות עם מישהי שלא אוהבת את מי שאתה..
אל תחפור יותר מדי על עצמך.
זה סוד ההצלחה של כל דייט מוצלח.
נ. ב. אני לא הייתי מביא מתנה לדייט ראשון.
זה נראה מוגזם ומתאמץ להרשים...
תהיה מי שאתה.
ואם אתה חושש שהיא לא תאהב את מי שאתה אז בוא רגע לצד אני ילחש לך באוזן סוד חשוב..
אתה לא צריך להיות עם מישהי שלא אוהבת את מי שאתה..