3 תשובות
אני עולה על 3 מארלוזורב לכיוון עירוני ה כן מפוצץ!
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שאנחנו נוסעות בכיוון ההפוך חחח יש לו זמנים טובים אבל הוא מפוצץ רצח כל הזמן מתלמידים ואנשים שהולכים לעבודה ויש עליו מלא אנשים מוזרים חחח
אבל אני עולה בתחנה ראשונה אז תמיד יש לי מקום לשבתת
אז אני רואה את כולם נמחצים רצח אחד על השני
וואי ויש תשעות של החיילים שנוסעים לבית חולים עשר והם תופסים את כל האוטובוסס
אני חושבת שאנחנו נוסעות בכיוון ההפוך חחח יש לו זמנים טובים אבל הוא מפוצץ רצח כל הזמן מתלמידים ואנשים שהולכים לעבודה ויש עליו מלא אנשים מוזרים חחח
אבל אני עולה בתחנה ראשונה אז תמיד יש לי מקום לשבתת
אז אני רואה את כולם נמחצים רצח אחד על השני
וואי ויש תשעות של החיילים שנוסעים לבית חולים עשר והם תופסים את כל האוטובוסס
אנונימית
חחח ואי אני מהדר! לעירוני ה, קו מאוד טוב מבחינת התדירות שלו אבל מסריח מאוד כי זה לא מגיע לבצפר! );
אנונימית
באותו הנושא: