3 תשובות
טוב אז... רציתי לצלם לא הצליח אז אכתיב:
את לוקחת את התרגיל ופותחת אותו (שלוש כפול איקס ושלוש כפול אחד) אחר כך את עושה העברת אגפים: איקסים צד אחד מספרים חופשיים צד שני ואז מחלקים את שניהם במספר האיקסים ומקבלים את התשובה!
מקווה שעזרתי:)
את לוקחת את התרגיל ופותחת אותו (שלוש כפול איקס ושלוש כפול אחד) אחר כך את עושה העברת אגפים: איקסים צד אחד מספרים חופשיים צד שני ואז מחלקים את שניהם במספר האיקסים ומקבלים את התשובה!
מקווה שעזרתי:)
x>15
אנונימי
הסברים מפורטים לנושא של אי שיוויונות בקישור
באותו הנושא: