תשובה אחת
כיוון שהמקום היחיד בארץ שאני יודע שעוד מלמדים את הנושא הזה הוא בתוכנית התלת שנתית של נוער מוכשר במתמטיקה שהמרכז בבר אילן (ולצערי אני לא מכיר עוד מקומות, כולל בתי ספר שמלמדים את הנושא..)
אני מנחש שאתה לומד שם.
אם כן, קח את החוברות שחילקו לכם בתחילת השנה ואת חוברת המבחנים משנים קודמות ויש שם תרגילים מצוינים

אם טעיתי ואתה לא שם, תבדוק איזהשהו ספר בני גורן...