3 תשובות
להתקשר בבית חולים בו נולדת
להגיד את השם של האמא של האבא ואני חושבת שגם שלך ואז הם ימצאו את המסמכים המתואמים
להגיד את השם של האמא של האבא ואני חושבת שגם שלך ואז הם ימצאו את המסמכים המתואמים
שואל השאלה:
אני צריכה ללכת לשם או שאפשר לומר לי גם בטלפון?
אני צריכה ללכת לשם או שאפשר לומר לי גם בטלפון?
אנונימי
את יכולה להתקשר לכוכבית 3450, זה מרשם האוכלוסין… הם ישאלו אותך מספר שאלות לזיהוי ואז ימסרו לך בטלפון. בהצלחה!
באותו הנושא: