3 תשובות
היא בשפרפורת אדומה?
אם כן, אני קניתי אותה.
אבל אסור להשתמש בה יותר מכמה שבועות, כי כדי להלבין היא שוחקת את השכבה העליונה, זה בסדר כשזה חד פעמי, אבל לא כל הזמן.
היה אפשר לראות שינוי בשיניים שלי.
אם כן, אני קניתי אותה.
אבל אסור להשתמש בה יותר מכמה שבועות, כי כדי להלבין היא שוחקת את השכבה העליונה, זה בסדר כשזה חד פעמי, אבל לא כל הזמן.
היה אפשר לראות שינוי בשיניים שלי.
שואל השאלה:
כן זה בשפורפרת אדומה,
כולם אומרים לי שיש לי שיניים ממש לבנות-אבל אני לא רואה את זה!
מקווה לשינוי:)
כן זה בשפורפרת אדומה,
כולם אומרים לי שיש לי שיניים ממש לבנות-אבל אני לא רואה את זה!
מקווה לשינוי:)
איזה משחה? תוכלי לרשום לי בפרטי כי אני גם מחפשת ולא רוצה לקנות סתם
באותו הנושא: