4 תשובות
אולי יש לך דלקת חניכיים
כי כנראה יש לך דלקת בחניכים. יורד דם עד שזה לאט לאט מתרפה
אולי יש לך חניכיים רגישות או דלקת חניכיים ובגלל שהמשחה חריפה זה הגביר את הרגישות
שואל השאלה:
זה מסוכן? יש לזה תסמינים או משהו?
אנונימית