8 תשובות
את יודעת, הייתי אמורה לקנות כלב ושינית את דעתי אני אאמץ במקום.
תודה, אני מסכימה איתך.
אני מסכים איתך לגמרי! אנשים לא מבינים שאם הם יאמצו כלב הוא יודה להם על זה לכל החיים! לעומת כלב קנוי שגם ככה חי בתנאים טובים
כי כלבים לאימוץ בדרך כלל בני 8, 9, בלי רגל ודברים כאלה מאוד מורידים, מי רוצה כלב שישאר איתו לשנה שנתיים? אני יודעת עד כמה זה נשמע תגובה נוראית, אבל את שאלת שאלה, ואני רק מראה לך את המציאות. אני מבינה שזה כואב ואני מסכימה איתך על זה.
אנונימית
אני רוצה *לאמץ* כלב מלטז או שיצו ננסי אבל בגלל שאני מפחדת מכלבים אני רוצה גזע טהור כי אני יודעת בדיוק איך הוא ואיך הוא מתנהג. אם היה לאמץ כלב מגזע טהור בכיף הייתי מאמצת
אנונימית
אני מסכימה איתך. לדעתי קודם צריך לאמץ ואז לקנות...
ואנונימית זאת עם החסרונות בכלב מאומץ, זה כל הקטע בלאמץ. לתת לכלב לפחות הרגשה שמישהו אהב אותו לפני שהוא מת. ואז מה אם נשארו לו רק איזה שנתיים לחיות או שהוא בלי רגל? הוא עדיין בעל חיים...
שואל השאלה:
זה לא נכון יש כלבים לאימוץ שהם גורים בני כמה חודשים שאנשים זרקו אותם כי הם לא יכולים להחזיק אותם ולא כל הכלבים באימוץ הם בלי רגל או משהו כזה מה זה השטויות האלה את הכלבה שלי אנחנו אימצנו היא נתנה לי 13 וחצי שנים שכל כך נהניתי בהם אחיות שלי אמצו כלבים והם לא בני 8 9 הם היו גורים והם פשוט הכלבים הכי טובים שראיתי לי היתה כלבה מאומצת והיא היתה הכלבה הכי טובה שיכולתי לבקש וכנראה שאני שוב יאמץ כי זה פשוט הדבר הכי טוב שאני יכולה לעשות בשביל הכלבים האלה
יואו זה כל כך עצוב שזורקים אותם מהבית ):