3 תשובות
זה לא יגרום לך לשום נזק..
הפג תוקף הוא המלצה.. כדי להשתמש.. זה לא אומר שהמוצר מקולקל, זה אומר שהיה כדי להשתמש בשוקולד לפני 3 ימים..
לא יקרה לך כלום... אם הוא הייה במקרר אז הוא בטח עדיין בסדר... אבל תשתדלי למנוע ממקרים כאלה לקרות שוב כי לפעמים יכולה לכאוב לך הבטן...
היי אנונימי,
לדעתי לא יקרה לך כלום, אבל אם תמשיך כך, עלולה לכאוב לך הבטן. השתדל להקיד על תאריך תקין.
יום טוב:)