4 תשובות
זה לרוב עניין של "מזל".
תאמיני לי שאם בן אדם באמת מקבל משהו שלא מגיע לו, הוא מאבד אותו אח"כ, וזה אפילו יותר כואב מלא לקבל דברים בכלל.
חוצפה?
הוא מקבל את הכל זמנית.. הגלגל הוא עגול בסופו של דבר האנשים שמגיע להם יקבלו גם (:
ככה זה החיים.
אבל בסופו של דבר הגלגל מתהפך, אם אתה עובד מספיק קשה אתה תקבל בסופו של דבר.