התחברות
הרשמה
זה רק אני או שכותבים משהו בחברים לעט בקושי מיו אחד שולח הודעה?!
6 באוגוסט 2015, 22:16
צ'אטים
צ'אט
מסרים
חברה לעט
חברים לעט
תשובה אחת
משהורדתי את התמונת פרופיל גם לי זה ככה וחבל שזה ככה:<
♥
♥Nathan Goshen♥
באותו הנושא:
גם אתם מרחמים על אלה שכותבים בחברים לעט קבוע?
לא מפחיד אתכם שאנחנו בקושי יודעים משהו על העולם שלנו?
מי שכותב בחברים לעט... שןלחים לכם הודעות? לי בקושי שולחים...
חברה שלי בפנימייה, היא בקושי אוכלת. פעם אחת ביום מכניסה משהו לפה. אני רוצה...
רקלבנות- כשאתם מפרסמות בחברים לעט משהו כמה בנים שולחים לכם הודעות?
מה זה bae נראלי שכותבים ככה חברה או משהו אבל לא מבין בדיוק מה זה?!
חבר שלי ואני לא כל כך מדברים בווצאפ, הוא בקושי שולח לי הודעות ואני מרגישה קצת עצובה בגלל זה.. לעשות משהו עם זה?
כשאתם חולים ולא הולכים לבית ספר, חברים או מישהו מהכיתה כותב לכם משהו או שואל?
קטילה למישהו שכותב בסנאפצאט "אישה תכיני אוכל" ושולח לכולם (כותב את זה כל הזמן)
כותבים מישהוא או מישהו? ו משהו או משהו?
אם מישהו שולח לי תמונה באינסטגרם ועשיתי צילום מסך, זה כותב/מודיע לו?