2 תשובות
זה לא רע גם אני שמה לפעמים את הביצים הישנות למעלה כדי שישתמשו בהן ראשונות
ואת הביצים החדשות שרק קניתי אני שמה למטה.
אנונימית
שואל השאלה:
תגידי מה את רצינית זה לא ספאם

יש לי ביצה אחת למטה ביצה אחת למעלה מה תענו רציני נו מה
אנונימי