2 תשובות
זה לא רע גם אני שמה לפעמים את הביצים הישנות למעלה כדי שישתמשו בהן ראשונות
ואת הביצים החדשות שרק קניתי אני שמה למטה.
ואת הביצים החדשות שרק קניתי אני שמה למטה.
אנונימית
שואל השאלה:
תגידי מה את רצינית זה לא ספאם
יש לי ביצה אחת למטה ביצה אחת למעלה מה תענו רציני נו מה
תגידי מה את רצינית זה לא ספאם
יש לי ביצה אחת למטה ביצה אחת למעלה מה תענו רציני נו מה
אנונימי
באותו הנושא: