7 תשובות
זה לא מוזר
את יכולה ללכת עם אחד מההורים
או עם בת דודה או משהו כזה
למה מוזר זכותך
זה לא יהיה מאוד מוזר אבל עדיף ללכת לסרט עם המשפחה או עם החברות (:
לא כל כך, אבל את יכולה במקום לראות את הסרט במחשב או ללכת עם קרוב משפחה.
חח איןלי אפשרות ללכת עם ההורים, וגם אין אפשרות עם הבת דודה, כלומר אין לי עם מי ללכת כבר בדקתי את זה
לא, זה בסדר לא נראלי שמישהו יראה שאת לבד וישפוט אותך... את גם יכולה לבוא עם אחים או אחיות, או משפחה..: )
חח רק עכשיו ראיתי את מה שכתבת לפני...