6 תשובות
תמשיכי הלאה, לחזור לאקסים זה אף פעם לא דבר טוב
שואל השאלה:
כן אבל הרבה פעמים חזרתיי לאקסים ודווקא היה סבבה
עובדה שאת לא איתם עכשיו, משמע שזה לא היה סבבה.
חיוך לא מביע בהכרח אהבה, יכול להיות שהוא סתם נחמד או שהוא צבוע
שואל השאלה:
הוא גם מנסה להראות את עצמו לידי
שואל השאלה:
אולי את צודקת אבל כל החיוכים האלו זה סימנים לזה שהוא אוהב אותי או שזה סתם
באותו הנושא: