3 תשובות
אם כוונתך שפגעת בו, תדברי איתו על זה שזה היה בלי כוונה.
אם כוונתך שמסרת לו מידע שהיית מעדיפה שהוא לא ידע, אם את יותר ערמומית ממנו את יכולה לנסות "לסובב" אותו שהוא לא יידע מה האמת, ואם הוא יותר חכם ממך, קחי טישו ותירגעי, לפעמים אנחנו עושים טעויות בחיים. אין מה לעשות.
מה אמרת לו?
אנונימית
היי,
don't kick yourself!
נראה שאת מחמירה עם עצמך נשמה
תראי כל אדם יכול לטעות וזה מעלה גדולה להודות בטעות ולתקן
אף אדם לא חף מטעויות אוקיי
קודם כל תסלחי לעצמך כי כל אדם עלול לטעות
אני טוען שרק מי שלא עושה לא טועה
תבואי לחבר שלך, תתני לו חיבוק ענק, תגידי לו כמה שהתגעגעת אליו וכמה שהוא מדהים בשבילך ותתני לו מחמאות
לאחר מכן תתנצלי מעומק הלב ותדברי מה שיש לך בפנים בצורה טהורה ואמיתית
כשהחבר שלך יקלוט שאת באמת מתנצלת הוא יסלח לך
********

לפעמים יש גם מצב שלך יש פרשנות קיצונית, מה שהחבר שלך לא מפרש כקיצוני כלל וכלל יענו שהוא כבר עבר הלאה

בהצלחה יקרה
באותו הנושא: