3 תשובות
הם לא לומדים, אנחנו לומדים כי אנגלית זה בינלאומי אבל עברית למה להם ללמוד
אנגלית זאת שפה בינלאומית, לכן אנחנו לומדים אותה.
בחו"ל רק יהודים לומדים עברית, או מי שבוחר בעצמו ללמוד.
בחו"ל רק יהודים לומדים עברית, או מי שבוחר בעצמו ללמוד.
אנגלית זו שפה בינלאומית ועיברית לא
באותו הנושא: