2 תשובות
היי,

האם הטיפול הפסיכולוגי היה טיפול קוגניטיבי התנהגותי (cbt)? האם בוצעה עבודה קוגניטיבית (בדיקת המחשבות והאמונות שלך וכד')? כמה זמן נמשך הטיפול?
נראה לי שטיפול קוגניטיבי התנהגותי יהיה הטוב ביותר. חשוב ללכת לפסיכולוג שמטפל בעיקר בגישה זו (בדרך כלל עבר הכשרה מקיפה יותר ב- cbt), ולא פסיכולוג שהגישה העיקרית שלו היא דינמית, והוא רק מוסיף מרכיבים של טיפול קוגניטיבי התנהגותי.
נראה באמת שזהו סבל מיותר...
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובה.
הלכתי לcbt למשך כמעט שנה. הוא היה פסיכולוג מומחה לcbt ולא רק הרחבה בcbt.
עשינו הרבה עבודה על מחשבות ואמונות אבל זה לא הועיל. הייתי 100% בטיפול ועשיתי כל מה שהוא ביקש (למרות ההתמודדויות המאוד קשות שזה דרש ממני) והרבה יותר ממה שהוא ביקש אך זה לא עזר. הלכתי גם לביופידבק, לקליני-דינמי,nlp, ולעוד הרבה סוגים. בכל אחד מהם הייתי תקופות ארוכות וכל פעם האמנתי שזה יעזור, לא פסלתי שום דבר, והשקעתי מאוד בטיפול, בשיעורי הבית וביוזמות שאני לקחתי על עצמי. בנוסף לכך הייתי אצל כמה פסיכיאטרים ולקחתי מספר סוגי כדורים אבל אף אחד מהם לא עזר בצורה משמעותית.
אנונימי
באותו הנושא: