6 תשובות
שואל השאלה:
זה התחיל בשישי בערב
זה התחיל בשישי בערב
אנונימית
היי זה גם לי קרה ולקחתי אדוויל וזה עזר וכשזה קרה לי לא הצלחתי לנשום וגם שלא נשמתי כאב אבל עשו מחקר בארהב וגילו שאדוויל ונורופן הם מסוכנים ללב לדעתי זה נכון אז לא לוקחת סיכונים אז קחי אקמולי פשוט
אנונימית
כשיש כאבים בחזה מומלץ ללכת לרופא בדחיפות כי זה יכול להיות סימן למשהו חמור.
במקומך אני הייתי הולכת לרופא אחר שיכול לקבל מחר.
אולי תתקשרי עכשיו למוקד של קופת החולים שלך, תתייעצי איתם.
במקומך אני הייתי הולכת לרופא אחר שיכול לקבל מחר.
אולי תתקשרי עכשיו למוקד של קופת החולים שלך, תתייעצי איתם.
שני
כן גם טוב
הלוואי והייתי אומר לך אין לי מושג ממתי זה התחיל?
הלוואי והייתי אומר לך אין לי מושג ממתי זה התחיל?
שואל השאלה:
נורופן או אדויל גם טוב? ואיך אני אדע ממה זה נובע?
נורופן או אדויל גם טוב? ואיך אני אדע ממה זה נובע?
אנונימית
קחי כדור נגד כאבים.. אולי זה יעזור
בכל מקרה מקווה שיעבור מהר:)
בכל מקרה מקווה שיעבור מהר:)
באותו הנושא: