7 תשובות
שואל השאלה:
תודה שעניתם כל כך מהר, נרגעתי.
תודה שעניתם כל כך מהר, נרגעתי.
אנונימית
אם יש אזעקה בצפון זה כנראה בטעות מסוריה.
מתרחשת שם מלחמת אזרחים.
אין מה להילחץ באזעקה הראשונה, ואם כן תיכנסי לחדשות ותבדקי ובכל מקרה תיכנסי למקלט.
מתרחשת שם מלחמת אזרחים.
אין מה להילחץ באזעקה הראשונה, ואם כן תיכנסי לחדשות ותבדקי ובכל מקרה תיכנסי למקלט.
https://www.facebook.com/reshet.tv/photos/a.377663125372.165660.259073280372/10152936314950373/?type=1&theater
לא לדאוג! אבא שלי עובד ברפאל והוא אמר לי שהודיעו להם שזה היה אזעקת שווא
אין לך מה להכנס לחרדה.. מדוברת באזעקת שווא. הכל בסדר:)
כן גם בטבריה פשוט כנסו לממד
גם כאן היה כנראה אזעקת שווא לא חושב שיש ממה להילחץ
באותו הנושא: