10 תשובות
שואל השאלה:
לכולם...
לכולם...
אנונימיתת
כן, הייתה לי תחושה שתהיה אזעקה בגוש דן.
שואל השאלה:
לא בחולון... בכלל.. לא בגוש דן..
לא בחולון... בכלל.. לא בגוש דן..
אנונימיתת
עצוב ואירוני בו זמנית שרוב תושבי דרום סובלים מאזעקות שיש באופן קבוע ומתייחסים לזה כאילו זה מובן מאליו, אבל כשיש אזעקה במרכז.. רק פעם אחת, כבר כולם מתחילים לחפור עם סטטוסים בפייסבוק על טילים ולעשות בלאגן ולהיכנס לפאניקה:/
פאקינג אזעקה, ביג דיל.. תגידו תודה שלא מפוצצים לכם את הבית.
פאקינג אזעקה, ביג דיל.. תגידו תודה שלא מפוצצים לכם את הבית.
נו... ו? כול יום יש אזעקות.
זה כבר לא הפעם הראשונה... היה מלא בעבר גם
באמת היה כבר מלא בעבר
אנשים עכשיו תבינו מה תושבי הדרום מרגישים תגידי תודה שזאת הזעקה אחת ברוך ה' אל תתבכיינו
כן שמענו והיינו במקלט, ויצאנו ממנו.. חח לא נורא, מה זה אזעקה אחת לעומת כל האזעקות של תושבי הדרום.. קטן עלינו:)
אנשים לא רגילים אז הם נבהלים, די נורמלי לא?
באותו הנושא: