4 תשובות
תתחילי לנצל עוד יותר החל מעכשיו, החופש הוא עוד ארוך יחסית- נשאר חודש וחצי.
את יכולה להציב לך מטרה משהו שממש בא לך ולהשיג אותה
מתחילים מעכשיו.. אף פעם לא מאוחר מידי..
תעשי לעצמך רשימה בנוסף למה שאת רוצה להספיק לעשות עד סוף החופש!
המשך חופש מהנה וכיפי ;)
תעשי לעצמך רשימה בנוסף למה שאת רוצה להספיק לעשות עד סוף החופש!
המשך חופש מהנה וכיפי ;)
אני כול כך מבינה אותך.
גם אני לא ממש ניצלתי את החופש הגדול כמו שצריך.
תתחילי לצאת למקומות עם החברים והחברות.
את יכולה להציב לעצמך מטרה עד סוף החופש.
מקווה שתהניי d:
גם אני לא ממש ניצלתי את החופש הגדול כמו שצריך.
תתחילי לצאת למקומות עם החברים והחברות.
את יכולה להציב לעצמך מטרה עד סוף החופש.
מקווה שתהניי d:
באותו הנושא: