4 תשובות
תסבירי להן שזה מציק לך, אם הן באמת חברות שלך הן יבינו אותך.
הן כנראה עושות את זה בצחוק, או כדי לרמוז לו משהו, או סתם כי לפעמים יש בנות ש"כיף" להן להביך את חברה שלהן, משום מה.
להשפיל אותך מולו תחליפי חברות ככה בחיים לא תשיגי אותו
חחח אוי יש לי חברה כזו, בדרכ זה בא סתם מצחוק, אל תעלבי מזה.. פשוט תנסי לא להיות מובכת ולא להראות שכאפת לך כדי שהן לא ימשיכו להציק
באותו הנושא: