התחברות
הרשמה
איך אפשר לעשות רושם שהכל בסדר, ושאין מה לדאוג לי ושאני שמח ושאין בעיות?
24 ביוני 2015, 20:38
מצב רוח
תשובה אחת
תחייך חיוך מזויף ותתנהג כאילו הכל בסדר, אם מישהו שואל אותך אם קרה משהו "לא, הכל בסדר". תאמין לי הם לא שמים לב שאתה משקר..
B
Burning Rose
באותו הנושא:
היוטיוברית גאיה הפחידה לי תחיים, בבקשה תגידו לי שהכל בולשיט אפשר?
לא הבנתי מה הקטע אם בת רושמת שהיו לו שרירים - זה בסדר אם בן רושם שתיהיה לה חזה/תחת גדול - זה רע והוא שטחי ומגעיל
בואו נגיד לרגע שיש אלוהים, בסדר? נראה לכם שהכל מתוכנן מראש או שאתם מחליטים מה לעשות?
מה לענות למישהו שרושם לי "את מוזמנת לקפוץ לי" אפשר עקיצה?
יודעת שזה קצר, אתם יכולים פשוט לומר לי שהכל יהיה בסדר?
איך לעשות שהכל יהיה בסדר?
הכל יהיה בסדר או שהכל יהפוך ליותר גרוע?
למה יש אנשים שהכל אצלם מושלם ויש כאלה שהכל אצלם הפוך?
איך לעשות את עצמי שהכל בסדר?
זה הגיוני שאני הרבה בלחץ למרות שהכל בסדר?
ידיד שלי רושם לי " אני רעב מהאני יאכל" מה אפשר לרשום לו מצחיק?