3 תשובות
אני חושבת שזה יעשה ריח מסריח.
עדיף להשתמש בבושם וזהו
עדיף להשתמש בבושם וזהו
כן, תשימי על הבגדים רק מבשם כביסה.
על הגוף שימי מה שאת רוצה - אבל שיהיה אחיד.
לא לערבב ריחות, זה יוצר ריח לא נעים.
על הגוף שימי מה שאת רוצה - אבל שיהיה אחיד.
לא לערבב ריחות, זה יוצר ריח לא נעים.
שואל השאלה:
אני אהייה בקורס של שבועיים ביער, אז זה יהייה ערבוב אם אני אשים ספריי גוף + דאורדוראנט+מבשם בדים?
אני אהייה בקורס של שבועיים ביער, אז זה יהייה ערבוב אם אני אשים ספריי גוף + דאורדוראנט+מבשם בדים?
אנונימית
באותו הנושא: