4 תשובות
להסביר להם שקשה לך ולבקש מהם
שואל השאלה:
אבל ברצינות מה זה יתן לי? זה יתן לי משהו אני ארגיש יותר טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
תדברי עם ההורים ותגידי להם שאת חייבת את זה לעצמך..
אם את מעל 15 את יכולה לאשפז את עצמך..
זה יכול לתת לך שט נפשי וזמן למחשבה ולצאת מדיכאון בהצלחה

כאן לכל בקשה