3 תשובות
לפי מה שאני יודע כן יש סיכוי.
אני לא יכול להגיב בוודאות כי אני לא יודע איך היה שאר הטסט לגמרי ואיך הטסטר עצמו (יש קשים יותר ויש קשים פחות) אבל נשמע שיש סיכוי שעברת.
שואל השאלה:
עדיין לא אמרו לי
אנונימי
עברת?
אנונימית
באותו הנושא: