2 תשובות
תפחיתי בשוקו, ותסימי משהו בלחמניה, גבינה, שוקולד, עגבניה כל מיני...
לא חסר ממרחים...
אני הייתי מציעה לך להפחית בשוקו ובקשר ללחמניות זה בסדר גמור. גם אני לוקחת איתי לבית ספר 2 לחמניות (כדי לא להישאר רעבה ואז לא להתרכז) אבל תשדלי שהלחמניות יהיו מלחם שחור - חיטה מלאה!. ומה שאת שמה בלחניה יהיה בריא (לא לקנות לחמניות שמוכרים בבית ספר הן מלאות שמן וכל מיני דברים ישנים ופגי תוקף). את יכולה לשים בלחמניות: חביתה/ביצה קשה עם מלפפון, גבינה לבנה עם עגבניה או גמבה, קוטג', פסטרה/סלמי-נקניק וחומוס, לבנה עם זעת'ר.
אם יש לך עוד שאלות תשאלי חופשי:)
באותו הנושא: