4 תשובות
תתעצבני בשקט.
דקדוקית זה נכון אבל זה לא כזה מפריע לי אישית
או אלה שאומרים לקבוצה של בנות "אתם יכולים" או פונים לבנות בזכר או ההפך.
sii
אולי אני יבין את זה פעם... (-; סתם, גם אותי זה מעצבן, גם אלא שכותבים "אני בקבוצה של שתי בנים ושני בנות ולפני שבועים שני הבנות הלכו באמצע לחמישה דקות וקנו שתי בקבוקי בירה ושלושה סיגריות...