3 תשובות
את יכולה לאכול בכמויות יותר גדולות ושיהיה כמה שיותר בריא
שואל השאלה:
אבל זה מה שאני בדיאטה אוכלת אני רוצה חאכול כמויות יותר גדטלה כמו בנאדם רזה אבל בלי להשמין
אנונימית
פשוט תאכלי בכמויות קטנות- שוקולד- אז קובייה, גלידה-אז סורבה. וירקות! עגבניות שרי וגזר ממש מתוקים ככה שזה לא מרגיש כמו עינוי...
באותו הנושא: