3 תשובות
את יכולה לאכול בכמויות יותר גדולות ושיהיה כמה שיותר בריא
שואל השאלה:
אבל זה מה שאני בדיאטה אוכלת אני רוצה חאכול כמויות יותר גדטלה כמו בנאדם רזה אבל בלי להשמין
אבל זה מה שאני בדיאטה אוכלת אני רוצה חאכול כמויות יותר גדטלה כמו בנאדם רזה אבל בלי להשמין
אנונימית
פשוט תאכלי בכמויות קטנות- שוקולד- אז קובייה, גלידה-אז סורבה. וירקות! עגבניות שרי וגזר ממש מתוקים ככה שזה לא מרגיש כמו עינוי...
באותו הנושא: