4 תשובות
בכיתה ט מחלקים את היחידות.
80 או 85
זה לא לפי הציונים של כיתה ט?
בכל מקרה, לדעתי צריך מעל 60 בהקבצה א
אני הייתי הקבצה ג ועכשיו אני 5 יחידות על 100..
זה סתם.. ממה שאני זוכר יש מבחן בתחילת שנה שקובע יחידות..
אנונימי