7 תשובות
את נערה צעירה (אם את לפני הבת מצווה את עוד לא נערה)
אם את סגורה על זה (לדעתי לבנות צעירות זה דוחה והורס את המראה האופי)
אז באף, עגיל שני באוזן.
אל תהרסי את הפנים שלך או את הגוף תעשח נזם באף חור שני +חור שלישי ואיזה הליקס אחד או שנים
אליקס, עגיל שני ושני עגילים רגילים
תעשי באוזניים אחד אחרי השני זה מושלם
אף והליקס זה כימעט אותו הדבר זה עגילים בסחוס לי יש הליקס בערך מגילה
הליקס זה יותר מידי לגיל הזה תעשי בתנוך, עגיל באף יהיה יפה גם לי יש מהגיל הזה