4 תשובות
תורשה וגנים
שואל השאלה:
תפרטו מה מלמדים בכיתה ט בבקשה
תלוי מה למדתם, לנו היה על תורשה, הזנה, מערכת העיכול, מבנה התא וגם קצת בכימיה...
יש כל מיני.. אתה צריך פירוט?