8 תשובות
לחיות.
אין תכלית פשוט חיים
להנות
מלא שאלו את זה..
שלי היא להיות יעילה. לא משנה למי, העיקר לעזור איכשהו לאנושות או סתם לילדים בני גילי בסטיפס:)
כרגע אני לא יודעת, אני מאמינה שאלוהים ברא אותנו ושם אותנו בעולם הסה כי לכל אחד יש תפקיד מסוים שהוא צריך לעשות בחיים שלנו ואנחנו לא בדיוק יודעים מהו ואני גם לא בטוחה שאי פעם אדע.
אנונימית
מעדיפה לא לחשוב על זה יותר מידי
אני פשוט חיה
אין
אני אוהב שאלות כאלה (פילוסופיות), אפשר להבין לפי התנ"ך שאלוהים ברא אותנו כדי שניתרבה, ונישלוט. גם לפי מיבנה הגוף אפשר ליראות שהדבר העיקרי שהאדם נועד לעשות הוא להתרבות. כלומר האדם בכללי צריך ליסרוד ולהמשיך לקיים את המין האנושי.
לפי מה שהבנתי מהקבלה, בניי האדם צריכים להתפתח רוחנית, בכך שהם יגיעו להזדעות אחד עם השני בעופן מוחלט וכך הם יעלו במדרגות הרוחניות לדרגה של האל. לפי הקבלה גם העולם הזה הוא רק מעבר לעולם האמיתי (העולם הניצחי) (גן עדן), בעולם הזה אנחנו צריכים להתנעג לפי החוקים של היוצר כדי שיעביר אותנו לגן עדן.
תכלית החיים שלי היא להשיג את המטרות שלי ולשאוף להיות יותר טובה כל יום ממה שהייתי אתמול.