7 תשובות
2 פעמים בשבוע
הכי טוב 3 פעמים
3 פעמים בשבוע
פעמיים או שלוש לא יותר מידי כדי לא להמאס או להחשיב את זה כמובן מאליו
לדעתי שלושה פעמים בשבוע, לא צריך הרבה פעמים בשבוע, לכל אחד יש את החיים שלו לבד. וגם תתגעגעו אחד לשנייה..
שלוש פעמיים בשבוע/שבועיים
אנונימית