התחברות
הרשמה
זה טוב לקבל 113 מתוך 150 במבחן במתמטיקה?
22 במאי 2015, 13:24
הכנה למבחן
ציונים
חשבון
מתמטיקה
לימודים
הכנה למבחנים
2 תשובות
זה מספיק טוב.. זה נחשב 100 סופי
מ
משעמם לי אז אני פה ..
כן זה די טוב, טעית בשאלה וחצי זה בסדר גמור, תשפרי את מה שחלש אצלך ובהצלחהה
ל
ליבי במקרר ואנוכי בחדר כושר.
באותו הנושא:
ציון 98 במבחן במתמטיקה הקבצת 5 יחידות כיתה י' זה טוב?
מה הייתם מעדיפים להיות ב5 יחידות מתמטיקה ובמבחנים רגילים לקבל ציונים כמו 50-40 או להיות ב4 ובמבחנים לקבל ציונים 80-90?
דחוף אפשר לקבל תעודת בגרות בלי מבחני בגרות במתמטיקה?
עדיף לקבל 25 במתמטיקה מאשר לא לבוא בכלל למבחן?
נכון שזה סופר מאכזב מילדה שמקבלת מאיות במתמטיקה פתאום לקבל 56 במבחן?
אני קיבלתי 73 במבחן במתמטיקה, אני כיתה ט׳ זה גרוע?
מילדה שמקבלת נכשל במבחנים במתמטיקה קיבלתי 100 מתוך בונוס של 50 נקודות זה נחשב שיפור?
יש לי מחר מבחן ממש גדול במתמטיקה, אם אני אטפטף כמה טיפות רסקיו לתוך בקבוק השתייה שלי זה יעזור? כמה טיפות לטפטף?
אם אני עושה בגרות במתמטיקה ואנגלית 5 יחידות מה הסיכוי שלי לקבל מעל 700 במבחן הפסיכומטרי?
קיבלתי 50 במבחן במתמטיקה... איך לספר להורים?
זה בסדר לקבל 67 ב5 יחידות מתמטיקה במבחן ראשון?