תשובה אחת
המשטר פרלמנטרי בוחרים מפלגה אחת ומתוך המפלגה שקבלה את רוב המנדטים יוצא רטש ממשלה. במשטר נשיאותי בוחרים נשיא בנפרד ופרלמנט בנפרד.
אנונימית