2 תשובות
לא
היי אומרים כשרואים מישהו כמו hello
ושלום זה גם כשרואים מישהו ואפשר גם להגיד את זה כשנפרדים ממישהו לשלום.
להתראות זה רק כשנפרדים ממישהו, הכוונה להיפרד אחרי שסיימתם את הפגישה
לפי מה שמקובל להתראות אומרים על מישהו שלא תראה אותו יותר או לפחות לא להרבה זמן שלום זה שלום נראה אותך מחר